Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
splendor - 05-03-2012 21:29:52
Computers & Telefonie

privacy en klantvriendelijkheid?

Enige weken geleden wilde ik een hd kabeltuner kopen bij ziggo te utrecht. daarbij maakte ik gebruik van een aanbieding van de homecast colorado tuner van 129 voor € 79,- deze stond vermeld in een folder die huis aan huis werd verspreid (is inmiddels voor de tweede keer verspreid) ergo: de aanbieding is niet alleen voor ziggo abonnees maar voor iedereen. ik kon echter alleen de tuner aanschaffen als ik mij wilde laten registreren: naw gegevens en telefoonnummer. men stelde dat als voorwaarde. ik weigerde uit principe (men heeft mijn gegevens, ik ben ziggo abonnee!) en zelfs de politie mag -volgens mij - niet zonder reden naar mijn privé gegevens vragen. op hoge toon, (de winkel stond "vol" met 10 à 12 personen) werd mij gezegd dat ik dan niet geholpen zou worden. ik argumenteerde, maar men gaf aan dat men niet verder met mij in discussie wilde gaan. ik ben rustig gebleven en ben vertrokken, heb dus nog steeds die kabeltuner niet...... mag men deze voorwaarde verbinden aan het leveren van producten?
vragen mag natuurlijk, dan kan ik weigeren, maar mag men dit voorwaarde stellen om in de winkel bediend te worden? splendor