Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantalsmout - 23-04-2012 14:40:47
Voeding & Gezondheid

Love 2 wait positiekleding

Ik heb zaterdag een broek gekocht bij mama in spe in roosendaal. een heerlijke broek van het merk love 2 wait. bij thuiskomst bleek dat de broek van 80 euro kapot was. niet zomaar kapot, maar in het kruis zat gewoon een gat. niks aan de hand ik heb de bon nog, dus ik vandaag terug gegaan naar de winkel. heel me verhaal uitgelegd. het meisje wat me hielp in de winkel keek ernaar, en bevestigde mij dat de broek inderdaad kapot is en dat dit niet kan. ze deed er een speld aan, zodat andere mensen ook kunnen zien waar de fout zit in de broek. als je een broek koopt van 80 euro mag je toch wel verwachten dat die goed is en niet kapot dus? ze vertelde mij dat de broek terug gestuurd zou worden naar de fabrikant en dat die de broek zouden bepalen of hij dus wel of niet kapot is en of ik wel een nieuwe broek krijg of me geld terug. raar???? ik vroeg aan dat meisje of ze me al niet een nieuwe broek mee kon geven of me geld terug? nee dat kon niet, de winkel beslist daar niet over maar de fabrikant. vind dit allemaal erg vreemd, vooral met een broek van 80 euro. nu heb ik dus betaald voor een broek die ik niet heb! kan dit zomaar? de bon heb ik nog, en ze zouden me deze week nog opbellen om door te geven wat de fabrikant heeft gezegd.