Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joey0486 - 03-05-2012 09:49:17
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

Goedemorgen,

ik heb een paar keer bij ferratum geld geleend.
tot nog toe altijd tevreden geweest, ondanks de hoge prijs heeft het mij uit de brand geholpen.
echter, wanneer ik de klanten service probeer te bereiken via telefoon krijg ik nooit gehoor.

op mailtjes wordt niet of laat gereageerd.
al uw medewerkers zijn 24 uur per dag 7 dagen per week telefonisch in gesprek.
ik voel mij voor de gek gehouden. dit slaat nergens op.

"wij proberen u zo spoedig mogelijk te helpen, maar houd rekening met een lange wachttijd(al 4 keer bijna 30 minuten aan de telefoon gehangen, nooit opgenomen)"
beetje dubbel, niet?

ik hoop dat mijn betaling snel verwerkt wordt, anders is dit de laatste keer geweest dat ik een lening bij jullie heb lopen.
eventuele extra kosten door te laat betalen (wat niet het geval is), zal ik tegen in beroep gaan.
als jullie een fatsoenlijke klanten service zouden hebben dan hadden ik en "de klantenservice" al lang duidelijkheid gehad en was het misschien allemaal al geregeld.

het gaat om een niet goed verwerkte terugbetaling waar ik informatie over wil. ik heb het terugbetaald, maar onder het referentienummer ipv. het o.v.v. nummer.
nu krijg ik constant sms dat ik het binnen zoveel tijd moet betalen.

ik hang op dit moment ook aan de telefoon en ik ben in staat om dat ding zo tegen de muur te pleuren.
in de eerste instantie hoor je de wachtijd is ongeveer 2 minuten, maar dat bericht hoor je maar 1 keer.
daarna is het constant "al onze medewerkers zijn in gesprek". lulkoek.
jullie hebben volgens mij niet eens medewerkers, wat een grap.
ik ga hier werk van maken.

joey f.

_________________
dit is hoe ik erover denk en dit heb ik ook aan klantenservice@ferratum.nl
ook heb ik het al cc naar stichtingminilening@hotmail.com gestuurd.
dit is een stichting die vorig jaar is opgezet. zij houden een dosier bij met dit soort gevallen.

mvg,

joey