Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeurow - 08-05-2012 14:12:37
Computers & Telefonie

Schandalig optreden Vodafone... What to do.

Na al een aantal jaar tevreden klant geweest te zijn van vodafone brak deze maand weer het moment aan dat ik mijn telefoon abonnement "moest" verlengen. in de eerste instantie was ik van plan te wachten op de galaxy s3, maar ik werd gebelt door de klanten service van vodafone en heb mijn abonnement telefonisch verlengd en is de keuze gevallen op een htc one x.

de beste heer aan de telefoon beloofde mij dat mijn nieuwe abonnement pas in zou gaan zodra ik mijn handtekening zou zetten en dat het toestel binnen een week in huis zou zijn. vanaf dat moment is alles mis gegaan. met mijn oude toestel een blackberry kon ik vanaf dat moment niet meer op internet... terwijl ik maandelijks voor de balckberry internet service betaal en nog geen handtekening heb gezet. inpricipe zou mijn oude abonnement gewoon moeten werken. dit was niet het geval. erg spijtig, sinds ik mijn toestel zakelijk nodig heb vooral om mijn mail te checken. na een week te hebben gewacht op mijn nieuwe toestel (tevergeefs), heb ik naar de klanten service gebelt. deze boden mij excuses aan en de telefoon zou gister of vandaag worden gebracht en ik kon bellen om alles te conpenseren zodra ik het toestel binnen kreeg. deze was er alleen nog steeds niet dus heb ik vandaag nog een keer de klanten service gecontacteerd, ook omdat ik mijn zus had gevraagd even te wachten op het toestel deze middag. natuurlijk was er een fout in het syteem waardoor die niet is verzonden en dat terwijl hij vorige week op de stapel van de koerier lag... mijn geduld raakte op en ik vroeg deze mevrouw wat ze er aan kon doen en of ik hem anders in de dichtstbijzijnde vf store kon afhalen. dit was niet mogelijk ik moest maar gewoon wachten op mijn toestel, ze zou hem opnieuw verzenden en dit kon een week in beslag nemen... belachelijk! dus vroeg ik de telfoniste mijn abonnement te cancellen, dit was natuurlijk niet mogelijk en ik moest hem maar bij de koerier afwijzen.

vf houd zich simpel weg niet aan haar afpraken... hoe moeilijk kan dat zijn als zo'n groot bedrijf! wat kan ik hier tegen doen want ik heb echt het gevoel dat ik door vf aan het lijntje wordt gehouden en baal hier flink van!