Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fp
fpennings - 28-05-2012 09:08:50
Voeding & Gezondheid

BEST BABY SHOP .nl

Onlangs een hauck babycenter besteld bij bestbabyshop.nl, zij hadden volgens de website de center op voorraad; artikel op voorraad zou ook levering binnen 3 dagen zijn. gelijk bij bestelling betaald via ideal. moet goed komen zou je denken. na drie dagen niets ontvangen. gelijk gebeld, nee mevrouw die hebben we niet op voorraad, komt waarschijnlijk volgende week weer. joh, wat vreemd waarom staat ie dan als "op voorraad" aangemerkt op jullie site? alle vergelijkbare modellen die ze verkochten hadden ze niet op voorraad??? dus heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat men niet tijdig kan leveren. dat was prima dan zou ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijgen. wat is zo snel mogelijk? binnen 14 dagen. dit is ook bevestigd per e-mail. inmiddels zijn er 6 weken verstreken en heb ik weer telefonisch contact met hen gehad. de goede man die ik aan de lijn kreeg kon het zo niet vinden, hij ging het na kijken en dan zou ik de volgende dag het geld terug zien op mijn bankrekening. nog niets ontvangen dus.
wie o wie heeft er ook zulke slechte ervaringen met bestbabyshop.nl? ik vind het zo waardeloos.