Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jessicak - 26-08-2012 19:55:59
Geldzaken & Recht

Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?

Op vrijdag 17 augustus zag ik leuke schoenen bij dolcis. helaas hadden ze mijn maat niet op voorraad maar ze konden ze bestellen en dan zouden ze de dinsdag erop er zijn. ik gaf aan dat ik ze wilde bestellen. ik moest dan wel het hele bedrag al vooraf betalen. ik vond dat al wat vreemd, betalen in de winkel voor iets wat ik nog niet had, maar ach, ik wilde de schoenen zo graag. dus ik ging akkoord. toen kreeg ik dinsdag een mail: ze waren niet leverbaar, dus moest ik mijn bankgegevens doorgeven en ze zouden het bedrag terugstorten, na 10 dagen!
dat vind ik idioot. sowieso dat ik mijn bankgegevens moet doorgeven, maar ook nog eens dat ik 10 dagen moet wachten. ik heb dus voor iets betaald wat ik niet heb gekregen en zij ontvangen leuk rente op mijn betaalde bedrag. als ze dit met meer klanten doen is dit lekker verdienen voor ze. ik kon niet naar de winkel om mijn geld terug te krijgen, terwijl ik daar toch echt betaald had. eerder terugbetalen ging ook niet, dat was een zaak van de financiƫle afdeling en daar hadden ze geen contact mee...
vinden jullie dit een normale gang van zaken?