Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ei
eijbersenf - 30-08-2012 11:41:51
Geldzaken & Recht

Restitutie Ticketgeld

Afgelopen mei 2012 heb ik 4 kaarten (80 euro) gekocht voor de 'echte mannenbeurs'. deze beurs is destijds gecancelled omdat de organisatie, echte mannenbeurs bv van mening was dat er te weinig kaarten verkocht waren.
ik heb de kaarten gekocht bij free record shop, die ze blijkbaar bij ticketscript gekocht heeft.

na de melding dat de beurs gecancelled werd, ben ik direct naar free record shop gegaan, die mij direct doorverwees naar ticketscript. ticketscript stuurt mij door naar de organisatie van de beurs....

deze organisatie is inmiddels zo goed als failiet blijkt uit onderstaande laatste bericht (30-8-12):

----------------------------------------------------------------
“u ontvangt deze mail omdat uw kaarten voor de echte mannenbeurs 2012 nog niet vergoed zijn.
helaas is de echte mannenbeurs bv naar aanleiding van het annuleren van de beurs in een uiterst negatieve financiële toestand beland.
het bedrijf de echte mannenbeurs bv staat hierdoor aan de vooravond van een faillissement.
na inventarisatie van alle gegevens is gebleken dat dit invloed heeft op de openstaande betalingen.
deze kunnen niet op korte termijn worden voldaan en zullen hoogstwaarschijnlijk opgaan in de rest van de schulden.

op dit moment wordt er druk met betrokken partijen en derden naar een oplossing gekeken.
ik verzoek u geen incassoprocedures te beginnen aangezien het voor u extra kosten met zich mee zal brengen die u waarschijnlijk niet terug zult ziet.

wij bieden u onze welgemeende excuses aan en hopen dat u begrip voor de situatie heeft.
----------------------------------------------------------------

wat ik me nu afvraag. ik heb mijn product gekocht en betaald bij free record shop. als eerste zou free recordshop toch tot restitutie over moeten gaan?
ik heb in weze toch zaken gedaan met free record shop?