Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ic
ictinus - 05-09-2012 00:33:18
Computers & Telefonie

Hoe krijg je een micro-sim kaart bij Hollandsnieuwe?

Heb al enige tijd een abo bij hn. nooit problemen gehad, maar ik heb een galaxy s3 aangeschaft en die heeft een micro-sim nodig. ik wil mijn gewone simkaart niet knippen, want ik wil de extra functies van de micro-sim.
dus ik hn gevraagd om een micro-sim. eerst hebben ze meer dan een week volgehouden dat ze dat niet konden leveren en geen idee hadden wanneer dat wel zo zou zijn. toen ik ze wees op het feit dat vodafone wel micro-sims aanbiedt en dat ik niet snap dat zij als vodafone dochter dat niet kunnen, kreeg ik afgelopen vrijdag opeens een mail dat met directe ingang ze wel micro-sims leverden.

dus ik meteen een micro-sim bij ze besteld. kreeg ik tot mijn stomme verbazing als antwoord dat ze dat niet konden leveren, want mijn oude simkaart was niet defect.

huh?

anyway, toen ik vroeg hoe ik dan mijn s3 aan de praat moest krijgen werd me aangeraden mijn oude kaart te laten knippen bij een telecomwinkel.

op mijn reactie dat ik dan niet de functionaliteit van de micro-sim zou hebben is niet meer gereageerd.

ik kan dit niet echt klantvriendelijk noemen. ik weet ook wel dat ik gewoon de schaar in de oude sim kan zetten en die dan als kapot kan melden, maar zo ga je toch niet met
klanten om?

iemand enig idee waarom deze starre houding van hn?

ict