Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rb
rbrink7 - 09-10-2012 11:47:54
Elektronica & TV

prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Hallo

vraag: zijn er meer mensen met dezelfde ervaring als ik bij het bestellen van een product op de site van prachtigkado.nl?

ik heb via de site een product besteld, alle informatie (foto's en tekst) aangeleverd, voldaan aan de betalingsvoorwaarden. binnen 24 uur zal er bezorgd worden. de volgende dag niets in huis, gebeld; voor 21 uur komt het binnen en anders morgen. ook morgen en dagen erna niets. nog tweemaal gebeld, zelfde verhaal en excuses van leveringsproblemen. nu ruim een week later nog steeds niets ontvangen en bij telefonisch contact krijg ik enkel een antwoordapparaat.

ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring?