Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janrobertnl - 29-10-2012 17:50:43
Computers & Telefonie

Kan een hostprovider een factuurbetaling eisen bij een annulering

Ik heb bij yourosting een pakket win1 aangevraagd/besteld (duur pakket met windows server) ivm fp extensies / asp.net. op de website van your hosting staat een 'niet tevreden. geld terug garantie' binnen 100 dagen. tevens geven zij aan in de eigen algemene voorwaarden dat bij het opleveren van het product cq dienst gecontroleerd moet worden binnen 3 dgn mbt tot evemntuele technische mankementen. tevens is er nog het recht van bezinning (14 dagen) bij aankopen op het internet. een dag na de bestelling het product/dienst getest en niet goed bevonden. de extensies bleken niet of niet juist te zijn geinstalleeerd op die dure winserver. meerdere malen hierover per email die dag contact opgenomen met de helpdesk, maar die konden of wilden niets anders doen...dan niets doen. natuurlijk ben ik dan niet tevreden en uiteindelijk nog diezelfde dag (dus 1 dag na de aankoop, geannuleerd cq beeindigd. tja, je raad het waarschijnlijkal...ontevredenheidsgarantie..daar wordt geen woord over gerept. de edinddatum van het pakket is gezet op de laatste dag van deze maand ? met de verwijzing naar de algemene voorwaarden. tevens werd medegedeeld dat ik dat de eindnota zzal ontangen ? op mijn reactie dat ik deze gang van zaken wel uiterst merkwaardig vind en ik graag enige toelichting wens (meerdere malen verstuurd) isgeen reactie meer gekomen ! de factuur die ik nog dezelfde dag als het pakket krijg toegezonden is niet gecrediteerd. nu is mijn vraag, kan deze onwaarschijnlijk slechte hosting leverencier, mij toch nog een rekening voor een heel jaar laten betalen ? waarbij niet alleen sprake meer is van een niet goed werkend product, maar voor helemaal niets (aangezien het pakket is geannuleerd..maar in hun bewoordingen, is opgezegd. wie kan mij hier wijzer in maken.mvg. jan robert.