Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
gompelaar - 03-12-2012 18:36:02
Geldzaken & Recht

Geen geld terug maar credits?

Beste,

ik heb twee keer een aankoop gedaan via groupon.nl. het betreft een koekenpannenset van bialetti. de eerste keer toen ik de set kocht (met 5 euro extra korting) bleek de betaling niet goed te zijn gegaan dus heb ik de set opnieuw gekocht. de tweede keer kon ik mijn korting niet nog een keer gebruiken en heb ik hem tegen het volledige bedrag gekocht. daarna bleek dat de eerste set wel was gelukt.

de volgende dag heb ik een mail gestuurd, met daarin dat ik de tweede bestelde pannenset (zonder korting) wilde annuleren. binnen een dag geen reactie. dus ik stuurde een tweede mail. weer geen reactie.

hierna belde ik met de mededeling dat ik al twee keer een mail had gestuurd en dat ik geen reactie had gehad maar dat ik graag de pannenset zonder korting wilde annuleren. ik had nadrukkelijk aangegeven dat ik de set met korting wilde houden. en dat de kans bestond op een misverstand omdat ik al een mail had gestuurd.

ik ontving twee verschillende mails met in de eerst mail dat de set zonder korting was geannuleerd en in de tweede mail dat de eerste set met korting was geannuleerd. hierna belde ik weer en werd mij verzekerd dat er maar één set was geannuleerd en dat ik de set met korting in de loop van de week zou ontvangen.

na een week heb ik weer een mail gestuurd met de vraag of ik mijn pannen-set nog zou krijgen. waarop het antwoord was dat ze toch alle twee geannuleerd waren. en dat ik van de tweede set mijn geld terug zou krijgen en van de eerste set een soort tegoedbon (credits).

kan ik nog aanspraak maken op de toegezegde pannenset die ik uiteindelijk niet heb gekregen? en zo nee, kan ik dan mijn geld nog terug krijgen?

in totaal heb ik drie medewerkers gesproken, 6x een mail gestuurd en 5x een mail ontvangen. ik krijg geen antwoord op bovenstaande vragen.

alvast bedankt voor uw reactie