Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gm
gmavisser - 23-01-2013 17:32:13
Computers & Telefonie

fabrieksinstellingen

Naar weken lang getob en een klachtenbrief doet mijn nieuwe laptop het weer. mijn harde schijf en het moederbord zijn vervangen.dell weigert echter mijn laptop naar de fabrieksinstellingen terug te zetten of mij de software te leveren die erop zat bij ontvangst van de laptop. ze vinden dat ik maar een backup had moeten maken en dat zij hierdoor niet meer verantwoordelijk zijn. ik ben echter van mening dat ik voor de software betaald heb en recht heb op levering hiervan. doordat er al snel problemen waren met mijn computer (binnen 3 weken) heb ik nauwelijks gelegenheid gehad om een backup te maken.
wat zijn hierin mijn rechten?