Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hierisharry
hierisharry - 23-01-2013 23:23:39
Huishouden & Energie

plaatsing cv ketel

Al jaren abonnement bij radiar in lopik en begin november is er een nieuwe ketel geplaatst.

binnen 2 maanden gaf de display aan geen contact met de ketel. volgens mij mag je de ketel i.v.b.garantie dat ding niet zelf openmaken. het bleek een contact te zijn nota bene in orde gemaakt bij. plaatsing van nieuwe ketel. de monteur is toen onder vloer geweest heeft het toen in orde gemaakt en er goedkeuring aan gegeven.

binnen 2 maanden , het was vlak voor de kerst storing geen contact met. en aan monteur gevraagd ( die vrij laat in de middag kwam )
kunnen we de thermostaat niet bij de ketel zetten. en later oplossing bedenken, het loopt onder de vloer van het huis. blijkt dat zoiets

afgestraft wordt met rekening van 61 euro zelf de thermostaat nog losgeschroefd. het was toch gewoon storing en daarvoor
heb je een abonnement hoe kan je als leek weten waar of hoe die storing ontstaat . en we hebben een servicecontract de storing

ontstaat in de garantieperiode lijkt me duidelijk .


[edit-redactie, persoonlijk gegevens verwijderd]