Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sietske - 06-02-2013 15:45:44
Elektronica & TV

heb ik recht op geld terug?

Ik heb november 2011 een senseo hd7853 gekocht, een apparaat dat koffie en cappuccino kan zetten. al na 3 maanden ging het apparaat spontaan koffie zetten, met als gevolg alles onder de koffie. ermee teruggegaan naar de winkel voor reparatie. een dag na terugkeer weer hetzelfde euvel. weer ter reparatie aangeboden. een week na terugkeer weer kapot. toen een vervangend apparaat gekregen. nu, na 9 maanden gaat dit, vervangende, apparaat ook spontaan koffie zetten. contact met philips opgenomen en die zeggen. stuur maar op ter reparatie. ik heb hier echter geen vertrouwen meer in. volgens mij zit er een constructiefout in dit type apparaat. heb al meer mensen met dezelfde klacht op internet gezien. ik wil gewoon mijn geld terug zodat ik een ander deugdelijk apparaat kan kopen. heb ik hier recht op?