Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ga
gaby08 - 12-04-2013 14:11:35
Elektronica & TV

Garantie bij ruilen van aankoop ivm een defect

Wij hebben een krups espresso apparaat gekocht in april 2009. deze hebben wij geruild in 10-2010 omdat de oude defect was. garantie bij krups is 2 jaar + 1 coulance jaar. nu is de nieuwe voor de 5de keer kapot. de vorige reparaties zijn onder garantie uitgevoerd. nu zegt krups en e-care (bedrijf dat de reparaties uitvoert) dat op het nieuwe apparaat geen garantie meer zit, terwijl dit apparaat nog geen drie jaar oud is. reden hiervoor is dat we bij de ruiling geen bijbetaling hebben gedaan. mijn vraag is, klopt dit of hebben wij recht op een nieuwe garantie van drie jaar?