Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fan denise - 19-04-2013 08:39:02
Computers & Telefonie

Hoge rekenings Vodafone Data

Goedemorgen,

ik wil hier graag toch mijn verhaal kwijt over mijn rekening van vodafone.

ik ben nu ongeveer 3 jaar bij vodafone, en heb nog nooit problemen gehad met vodafone. tot een paar maanden geleden. ik kreeg een rekening van € 687,-. ik schrok heel erg en vroeg mij af waarom de rekening zo ontzettend hoog was. ik zag dat het door mijn dataverbruik kwam. er zaten veel sessies tussen van 12 of 13 uur. dit is onmogelijk, omdat ik een werkend persoon ben van 38 uur per week. vraag mij dan af hoe je zo lang achter elkaar op internet zou kunnen zitten???!!

opeens schoot mij iets te binnen; ik wilde een tijdje geleden een whatsapp gesprek naar mijn mail versturen. heb dit ook gedaan, maar vond dat mijn batterij wel erg snel ging. ik zag dat hij na twee weken dus nog steeds bezig was met versturen. zonder dat ik dit wist.

vodafone heeft mij 1 keer een sms gestuurd met de tekst; u heeft nog 125mb over van uw tegoed. voor de rest nooit meer een melding gekregen dat ik flink over mijn bundel heen ging. na veel contact met vodafone over de telefoon, konden zij mij alleen helpen door mij alleen eenzijdig af te sluiten, ik kon dus niet meer bellen en moest betalen in 10 termijnen van € 124,-.

nou wil het lot dat ik mijn telefoon kwijt raak op een hele vervelende wijze. ook mijn simkaart is dus weg. dus ik naar de vodafone winkel om een nieuwe simkaart aan te vragen. die krijg ik dus niet, omdat ik nog een rekening open hem staan en is een nieuwe simkaart geblokkeerd.

dit is dus precies de reden dat ik mijn verhaal hierover kwijt wil. nou zou ik elke maand afbetalen voor een rekening waar ik niks aan kan doen en dan zou ik ook nog geen eens gebruik kunnen maken van mijn nummer. gebruik nu al twee weken een pre-paid kaart.

nou heb ik gehoord dat er veel klachten zijn over vodafone, daarom voor mij nog meer reden om aan de bel te trekken.

wat kan ik hiermee? is een klacht indienen bij opta iets?

met vriendelijke groet fanny