Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mischakroes - 07-05-2013 19:56:22
Computers & Telefonie

Moet ik hollandsnieuwe blijven betalen als ik geen mobiel internet heb en daarvoor wel een bundel heb afgesloten?

Sinds 1 april heb ik een mobiel abonnement bij hollands nieuwe. bellen/sms/internet. vanaf dag 1 heb ik geen internet op mijn mobiel. ik heb alles wat op hun site staat geprobeerd (want er zijn kennelijk heel veel problemen met het internet). daarna heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice. ik kreeg antwoord met weer een waslijst wat ik moest doen om internet voor elkaar te krijgen en een vragenlijst om in te vullen als het niet zou lukken. helaas niet gelukt en weer gemaild met de ingevulde vragenlijst bijgevoegd. toen kreeg ik een mail met daarin dat ze me geprobeerd hadden te bellen maar dat ik onbereikbaar was (wist ik al). daarbij keurig de vraag wanneer ik bereikbaar kon zijn en op welk ander telefoonnummer. dat gaf mij hoop. ik heb gemaild op welke dagdelen ik bereikbaar was (in mijn vakantie) en op welk vast nummer. op die dagdelen ben ik thuis gebleven, maar helaas ben ik niet gebeld. toen werd ik wel een beetje nijdig. ik heb gemaild en per direkt mij abonnement opgezegd. ik kreeg een mail terug met nog 1 ding wat ik kon proberen en als ik dan bij mijn besluit zou blijven om op te zeggen, kon ik aangeven of ik mijn nummer wilde meenemen naar een andere provider. ik heb echt weeeeeer geprobeerd wat me werd gemaild, maar nog steeds geen internet. dus ik heb gemaild dat ik bleef bij mijn besluit om op te zeggen en dat ik mijn nummer graag wilde meenemen. vandaag kreeg ik een mail dat ik mijn abonnement niet kan opzeggen en dat ze het zeer betreuren dat ik problemen heb. maar niks over hoe ze het willen oplossen. ondertussen loopt mijn abonnement door zonder dat ik er gebruik van kan maken. ik heb een samsung advance waar gewoon internet/sms/bellen op zit als ik er bv het simkaartje van mijn moeder in stop. ik heb gemaild dat ik niet meer wil betalen voor niet-geleverde diensten. hoe sterk is mijn positie en kan hollandsnieuwe hier gewoon mee wegkomen?? ik hoor heel graag van u en geef graag verdere toelichting.
met vriendelijke groet, m. kroes