Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
sperwer661 - 11-06-2013 08:10:53
Huishouden & Energie

BANKSTEL GEKOCHT

Bankstel gekocht bij ela wonen in rotterdam, heb op de bank gezeten en de kleur stof en de strepen laten aanpassen
de bank zit perfect maar de bank is hoger gemaakt als in de winkel/showroom met name de hoogte tussen bank en de kussens deze is nu 30 cm dik i.p.v. 12 cm
bij de bezorging kon ik dniet communiceren met de chauffeur omdat hij de nederlandse taal niet kon ook zijn bijrijder niet,
uit goed vertrouwen heb ik met de manager van de winkel de afspraak gemaakt dat als er wat met de bank was haar altijd kan bellen of mailen helaas op de dag van de bezorging kreeg ik geen contact met haar.
de volgende heb ik haar gebeld en probleem uitgelegd haar antwoord geen probleem zet het even op de mail. zo gedaan. nu zegt zij via de mail de bank is op uw advies aangepast een hoogte kleur/stoffering maar wij hebben het nooit over de hoogte van de bank gesproken
wij hebben de bank gekocht zoals hij stond in de winkel/showroom, ook het zitten was toen perfect.
de poten onder de bank zijn ook veel hoger dan in de winkel deze heb ik er maar verwijderd maar de bank blijft te hoog.
kan ik nu ergens terecht die mijn klacht in behandeling kan nemen zodat dit kan worden opgelost.
wie kan mij helpen ?
ik zie uw reacties gaarne tegemoet bedankt alvast