Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
desire01 - 18-07-2013 15:14:00
Geldzaken & Recht

Misleiding ondernemersgids.nl

Ik werd gebeld door ondernemersgids.nl met de vraag of ik mijn vermelding (die ik vlg mij niet had) uit wilde breiden met een uitgebreidere vermelding. ik heb aangegeven geen enkele vermelding te willen hebben. dit kon volgens deze persoon alleen door het bandje in te spreken en daarna zou ik op kunnen zeggen. bij de opname van het eerste bandje heb ik de opname nog onderbroken omdat ik de tekst niet vond kloppen, omdat deze aangeeft dat je een vermelding wilt. volgens de vertegenwoordiger van de ondernemersgids was dit echter noodzakelijk om het contract te kunnen beëindigen. voor de tweede keer toch ingegaan op het verzoek het bandje in te spreken (wat ik achteraf echter nooit had moeten doen, omdat dit nu tegen me gebruikt wordt bij de betaling van de factuur). na de opname van het bandje heb ik nooit een bevestiging gehad en dus ook niet meer aan gedacht om het te annuleren. begin juli - in de tijd dat we op vakantie waren - viel de factuur in de bus, en dus meteen de 8 dagen betalingstermijn overschreden. direct mail en brief gestuurd dat ik niet wenste te betalen omdat ik naar mijn mening niet de opdracht gegeven had. dit werd twee dagen erna direct gevolgd door een telefoontje over de openstaande factuur en de dreiging met een rechtszaak als ik niet zou betalen. eén dag later betalingsherinnering in de bus met verhoging van 99,83 euro administratiekosten. nu - om hogere factuur te voorkomen - deze factuur (onder protest) toch maar betaald, direct gevolgd met melding van deze klacht op deze site, bij het bedrijf zelf en bij andere media. ik voel me zeer misleid door dit bedrijf. wat kan ik doen om de factuur te laten crediteren?