Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malou_1986 - 23-07-2013 23:15:06
Computers & Telefonie

help vage hoge rekening vodafone

Hallo,

ik heb een rekening gehad van vodafone waar ik 120 euro boven mijn normale abonnement moet betalen.
volgens vodafone had ik op 10 mei al 750mb verbruikt en op 11 mei was de rest van mijn 1 gb op.
dus in de 2, 5 week daarna zou ik voor 120 euro aan data hebben verbruikt, en dat terwijl hij thuis standaard op wifi staat.
het was overigens ook een leen toestel die ik gelijk aan wifi gekoppeld heb.
nu vroeg ik aan vodafone om duidelijkheid over deze kosten, maar die kunnen ze me niet geven, daardoor heb ik gelijk het bedrag terug geboekt maar nu dreigen ze mijn abonnement morgen af te sluiten, dus heb ik weinig keus behalve te betalen.
wat kan ik hier aan doen?
want het is toch te gek voor woorden dat ik ergens voor moet betalen waar totaal geen duidelijkheid over is,
ik hoop dat iemand advies heeft, alvast bedankt.

danny & malou