Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hartendorp - 04-09-2013 16:23:17
Huishouden & Energie

verkeerde beginstand meter essent

2150€ rekende essent ons dit extra door een verkeerde begin stand energie meter, nadat wij over waren gegaan van eon. essent heeft begin stand 0 gerekend i.p.v. wat wij hebben doorgegeven (meter die 7 jaar al draait).
dus werd er via auto incasso zomaar 2150€ afgeschreven.
essent gebeld, nu zei de klantenservice dat het ruim 7 weken kan duren voordat essent een oordeel kan vellen of essent deze fout hersteld of dat ik gewoon moet betalen.
waar ik bang voor ben is dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. en dit een slepende zaak zonder eind wordt.
mijn vrije dag na 7 dagen ploegendienst is nu vergald. en de komende weken ook. waarom moet het allemaal zo lang duren? zijn hier mensen met ervaring?