Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
ladidadi - 04-09-2013 18:01:44
Huishouden & Energie

Misleid door medewerkster Essent.

L.s.,

mijn jaarafrekening van essent is schrikbarend hoog. vorig jaar heb ik mij over laten halen om klant te worden bij essent. een medewerkster van essent heeft mij misleid met een mooi maandelijks voorschotbedrag. nu blijkt dat het bedrag veel te laag is geweest...gevolg is dat ik nu een erg hoge jaarafrekening heb. volgens essent is dat helaas niet de schuld van de medewerkster en kan/mag ik in maandelijkse termijnen terug gaan betalen. is dit service en normaal dat je als klant op deze manier misleid wordt? ik ben van mening dat essent hier best wel iets aan kan doen maar dat willen ze natuurlijk niet. zodra ik de kans krijg ga ik naar een andere energieleverancier en hopelijk word ik dan goed voorgelicht. deze verassing ligt mij heel erg zwaar op de maag want ik voel me gewoon in de maling genomen. 'de dader ligt op het kerkhof' en ik zit met de gebakken peren :(...... bah, wat een harde op winst beluste maatschappij is essent!