Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kamphuysen
kamphuysen - 09-09-2013 15:33:53
Computers & Telefonie

HP Computers Laptop Defect

Hp pavillion dv9000 ...heb nu ook een probleem (het zou en dat kan goed, oververhitting kunnen zijn) na dat ik een nieuwe experia router kreeg van kpn ptt een v8 ,,nee geen v1 of v2 raket maar een v8 router experiabox van kpn de allernieuwste (kpn zegt sluit maar aan hoor, hij de v8 doet de rest en nergens meer aan komen hoor!)kabeltjes met rust laten, nou dat hebben we geweten, ) heb ik onafgebroken 9 uur met drie !! verschillende techneuten kpnptt dus ook mensen van kpn aan de telefoon gezeten via hun verbinding bij storingen bel maar dag en nacht we zijn er altijd voor u, ! om de pc hp pavillion dv9000 laptop aan de gang te krijgen, de router werkte dus niet op de pc laptop.... maw de connextion liep niet of nog anders gezegd en lekker modern ook, er was geen klikk"" tussen die twee, even maar rondom half elf in de avond deed hij de laptop het wel goed maar na een goed half uur een zwart scherm vreselijk en wat dan nu? ! met geen mogelijkheid is het ding de pc de laptop aan de gang te krijgen langdurig op de aan uit knop 25 seconden batterij er uit de stroom eraf dat heet dan een harde reset geven, dan naar de hp site een wereld bedrijf met waarschijnlijk de meest achterbakse after sales service ter wereld 000 allemaal heel prachtige en verkooplistige in elkaar gedraaide teksten op hun websites maar je ziet nergens een support e mail adres staan, wel allerlei opgedoste yuppens vooral azie-aten die heel erg spic and span pc hoofd straat voor zich uit zitten te staren in keurige kekke kantoren en idem dito kleding , maar verder hebben we niets aan die opgefokte toneel voorstellingen...hp is een bedrijf gemaakt voor de handel en de verkoop maar van helpen die klant daar hebben ze geen kaas van gegeten...kpn verder zit nu met een giga probleem de mensen van dat bedrijf zeggen dat de v*8 router zo akelig modern is dat hij je pc zo maar kan oververhitten en dat je een vastloper krijgt zo-als een zwart scherm of nog erger dat het ding helemaal niets meer doet! kapot is gegaan !
dan is er de mogelijkheid vervolgens dat er een ' kpn 'monteur'' bij jou thuis langskomt...en dat kost geld natuurlijk want kpn huurt deze monteur gewoon in het is nml een zzper een oud werknemer die nu voor zich zelf mag ploeteren, want ptt/kpn heeft geen eigen service meer, ze sturen je wel eerst een moderne experia box (sluit maar aan hoor het ding regelt zich zelf helemaal ga maar gerust slapen en de volgende dag is het helemaal goed staat in hun handleiding boekje ze vergeten er bij te zeggen dat de router de nieuwste video kaarten verlangt en niet de oudere aankan pakken! is een blinde vlek zeggen de medewerkers van de telefonische hulpdiensten ) maar een eigen monteur kan er niet meer vanaf, dan toch wat moet je anders dan ja zeg je ok, laat maar komen die monteur in vredesnaam , of la monteuze, en jawel hoor dan komt er iemand maar die maakt de vingers niet vuil, kijkt alleen voelt wat drukt hier en daar wat op het scherm en geeft dan aan na drie kwartier sorry maar dat snap ik niet ! oh ach ik kan wel een nieuwe aan u verkopen hoor!! want dit zal wel een kapot scherm zijn? verder komt de monteuze niet...en wat dan?? wie weet er raad? en waar mag ik mijn rechten halen...zou nbw 7.17 conformiteiten wet helpen....? kortom een pc van een wereld firma zonder enige notie van klanten contact ze hebben niet eens een chat verbinding of een service punt of een e mail adres in nederland wel heel veel bla die bla..dan doe je zaken met een grote marktleider kpn/ptt...