Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
machanic - 18-10-2013 13:39:04
Geldzaken & Recht

uitbetaling verkochte boeken bij bol.com

Onze zoon heeft bij bol.com een account aangemaakt om zijn oude schoolboeken te verkopen, maar tijdens het aanmaken heeft hij bij zijn rekeningsnummer een cijfer te weinig ingevuld.
hij had al een viertal boeken verkocht, waarde ongeveer 80 euro, maar het geld werd niet gestort, wij zijn het een en ander gaan controleren en kwamen tot de ontdekking dat zijn rekeningsnummer niet klopte, en dit is toen gelijk aangepast.
contact opgenomen met de klantenservice maar die stuurde ons naar de bank want die hadden de fout gemaakt, probeer daar maar je geld terug te krijgen. wij zijn bij de bank geweest maar die zeggen dus, van uit privacy overwegingen kunnen wij niet meewerken. wij verstrekken geen gegevens van anderen.
volgens ons is bol.com ook fout want als je geld overmaakt aan een ander dan moet de naam en rekeningnummer toch kloppen anders kan er toch geen geld overgemaakt worden.
deze vraag ook aan bol.com gesteld en zei zeggen als de gegevens niet overeenkomen dat de bank dan het geld terugstort en dat is niet gebeurd dus ligt fout niet bij bol.com.
bol.com zegt dat wij de bank moeten verzoeken om het geld van de eigenaar van het verkeerde rekeningnummer om terug te storten.
bank werkt niet mee
bol.com werkt niet mee

wat nu?