Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mieke62 - 28-10-2013 10:36:33
Computers & Telefonie

gsm stuk in garantieperiode

Ik heb mijn abonnement begin aug verlengd en heb daar ook een andere gsm bijgenomen, 2 sept ging het al mis en laadde de gsm niet meer op, we waren op vakantie dus half sept contact opgenomen met hi, gsm opgestuurd voor reparatie, toen gsm terug kwam heeft hij het 1 week gedaan en toe dezelfde klacht, nu heb ik gevraagd of ze voor mij de gsm niet om kunnen ruilen omdat ik afhankelijk ben van mijn gsm, ik ben rolstoelafhankelijk en kan en mag niet weg zonder goed werkende gsm, nadat ik 18 dagen op antwoord moest wachten en toen nog nadat ik zelf gebeld heb, was t antwoord nee we repareren hem. wij mogen de gsm in 3 mnd 3x repareren voordat u een nieuwe krijgt, ook waren ze helemaal niet meedenkend voor mij, t leentoestel kan weinig alleen bellen, maar mijn ab loopt wel door waar ik ook betaal voor internet. mijn vraag kan t zomaar zijn dat een gsm in de garantie 3x in 3mnd opgestuurd moet worden reparatie of mag ik een nieuw toestel eisen??