Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wendy-claire
wendy-claire - 03-11-2013 23:06:24
Elektronica & TV

ZIGGO | i 'De geselecteerd service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd'

Ziggo | i 'de geselecteerd service is gecodeerd of kan nit worden gedecodeerd'

regelmatig kreeg ik tot nu toe, soms meerdere keren per dag' bij het wisselen van en zender, al dan niet eerst met de melding 134-9 in beeld, i 'de geselecteerd service is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd'.
de televisie volledig 2 minuten uitzetten.

de helpdeskwijsneuzen weten het blijkbaar ook niet (meer).

mijn televisie is een sony kdl-40ex700 juli 2010. met gebruikmaking van neotion ci plus ca module licenced by ir.deta (m:11 d: 19/12/09).

daarnaast gebruikmakend van de humax ihdr-5200c met smartcard.

ligt het aan de smartcard in de neotion?
is het soms de neotion (juli 2010) de oorzaak?
of ligt het soms aan de sony-televisie?