Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

appieace
appieace - 05-12-2013 16:01:07
Auto & Vervoer

Sinterklaasstress door Bol.com

Dit jaar hebben wij alle sinterklaas cadeau's voor onze kinderen willen aanschaffen via bol.com.
zij adverteerden met leuke kortingen, 4+1 gratis en gratis verzending en aflevering voor 5 december.

de levering blijft uit en bij contact met de klantenservice krijgen wij te horen dat de zending is aangeboden bij kiala en niet meer te traceren valt.
de weinig begripvolle medewerkster geeft aan dat zij niets meer voor ons kunnen doen en een eventuele nieuwe bestelling niet meer afgeleverd kan worden voor sinterklaas.
de betaling kan worden teruggestort, maar daar zal 5 werkdagen over heen gaan. compensatie wordt er nauwelijks geboden, alleen een kortingsbon van 1,99 euro.

met veel stress moesten toen de cadeau's dus nog last minute gehaald worden bij de lokale speelgoedwinkel. zonder de kortingen en met veel hogere prijzen, valt sinterklaas dit jaar dus fors duurder uit voor dezelfde cadeaus.

tijdens de mailwisseling met de klantenservice van bol.com word ik alleen maar voorzien van standaard antwoorden en geen goede compensatie voor alle stress en de te hoge kosten. bol.com neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het gebrek aan levering, maar geeft kiala hiervan de schuld.

ik heb begrip voor het feit dat er fouten gemaakt kunnen worden, maar hoe een bedrijf hier mee omgaat laat het ware gezicht van het bedrijf zien....

ik weet niet of ik hier nog meer aan kan doen, maar wil dit verhaal nog wel delen. een koude douche voor deze onpersoonlijke organisatie.