Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

amd64
amd64 - 18-12-2013 22:40:53
Computers & Telefonie

KPN weigert mijn adres te wijzigen

Hallo allemaal,

graag jullie mening over het volgende.

in juli dit jaar heb ik nogal plotseling gebroken met een zakelijk compagnon, daarbij ook het bedrijfspand verlaten.
op dat moment komt er verschrikkelijk veel op je af, en moet je heel veel regelen.

een van de zaken die geregeld had moeten worden is het veranderen van mijn adres bij kpn.
ik heb bij hun een mobiel internet abonnement lopen voor mijn tablet.
vervelend genoeg is mij dat ontschoten.
en tot overmaat van ramp is in de maand augustus de automatische afschrijving mislukt.
ik kwam hier achter op het moment dat mijn verbinding het niet meer deed.
ik heb toen contact gezocht met kpn en hun het verhaal uitgelegd.

tot mijn stomme verbazing weigeren zij mijn adres te wijzigen, dit omdat er een betaling openstaat.
op zich vind ik dat al heel vreemd, ik zie namelijk niet wat dit met elkaar van doen heeft.
tevens heb ik geprobeerd duidelijk te maken ik geen factuur heb.
dus hoe moet ik nou een rekening betalen die ik niet heb.
ik heb ook nog gevraagd of ze hem dan willen mailen, en dat kon ook al niet.

geld is helemaal geen probleem, en ik wil die rekening met alle plezier betalen.
maar zij weigeren mij een rekening te sturen naar mijn nieuwe adres.
terwijl mijn oud compagnon eventuele post gewoon in prullenbak gooit.

nu is het zo dat mijn verbinding al enkele maanden geblokkeerd is, maar voor die geblokkeerde maanden is wel betaald, dit gaat immers automatische.
maar ook hiervoor ontvang ik geen facturen.

ik weet ff niet meer wat ik er nou mee aan moet.
bij kpn kom ik geen steek verder.
maar ik betaal wel elke maand 45 euro voor een mobiele internetverbinding die geblokkeerd is.
ik vraag mij ook ernstig af of kpn de blokkade instant mag houden, aangezien er voor de maanden sept t/m dec gewoon betaald wordt.

wie o wie weet raad -:)