Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
meurssalm - 21-01-2014 08:27:30
Computers & Telefonie

Vodafone en Dynafix clan

Hallo, wij zijn denk al 20 jaar klant bij vodafone en hebben nu echt iets waar ik zo boos over ben geworden. wij hebben een zakelijk abonnement en vorig jaar zomer stopte de telefoon er mee, helemaal niets deed hij meer. we hebben gelukkig een contract met service vervangend toestel. afijn, toestel is gemaakt, al duurde dat al veel langer dan gebruikelijk, en het toestel kwam weer terug in augustus. nu kwam er eind december (4 maanden later!!!) een factuur van totaal 181 euro op de mat. voor een leentoestel???!!! wij natuurlijk bellen want wij hebben een contract! het zou zijn omdat het leentoestel met een kapot scherm is ingeleverd!!!!! ????????? echt niet, het toestel is in goede staat ingeleverd, 1000% zeker. ik moest maar met dynafix bellen, ja me grootje, voor 45ct pminuut, uitnemers, no way, gaan jullie het maar regelen met dynafix, jullie krijgen van hun de rekening die jullie doorbelasten!
in de tussentijd een herinnering ontvangen, daar nog weer eens over gebeld en medewerker van vodafone was ook niet zo enthousiast over dynafix, er zijn veel klachten!!!
wordt ik gisteren teruggebeld, het bedrag moet worden betaald, want het toestel was kapot. ik zo boos, de rekening wordt niet betaald, ik ga niet voor iets betalen dat ik niet heb gedaan. moest ik het maar weer gaan regelen met dynafix, nee, zeg ik, niet voor dat belachelijke onklantvriendelijke tarief. laat zij maar bewijzen dat het scherm van het toestel kapot was bij ontvangst!
oja, als de rekening niet wordt betaald, dan wordt de telefoon geblokkeerd......
dit is toch geen service meer, hoe kan ik bewijzen dat het toestel nog heel was. dit klopt toch niet!!!

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.....