Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
blondje27 - 27-01-2014 23:01:37
Computers & Telefonie

Kan iemand mij helpen? is een vraag over FTMSC

Hallo,

ik heb een abonnement lopen bij t-mobile.
ik dacht weet je wat ik wil vodafone want voor mezelf vind ik die prettiger en de t-mobile abonnement heb ik aan mijn vriend gedaan.
de eerste maand was er niets aan de hand netjes de maandelijkse kosten en administratiekosten betaald en klaar.
de 2e maand werd mijn vriend geblokkeerd en hadden wij zoiets van wat dat is dit dan in vredesnaam?
dus ik met mijn vodafone abonnement gebeld naar hun (want ook dat kon mijn vriend niet meer) dus extra kosten gemaakt komen ze met het antwoord ja mevrouw hij heeft een code van ftmsc gehad en hij heeft dat geactiveerd daarom word er ieder half uur €8,46 afgeboekt ( iedere keer als hij bij mij was) ook scheen hij een sex nummer te bellen voor een paar seconden en daarom is dat nummer geblokkeerd mevrouw.
ik uitgezocht wat voor abonnement hij dan zou moeten afgesloten hebben en jawel hoor ook met sex te maken.
ik dacht maar wat appart is.... als ik naast hem zit zie ik hem geen sexsite of whatever bezoeken of hoor ik hem geen sexsite bellen.
dus dat heb ik die meneer ook fijn uitgelegd dat dit niet kon en wij er versteld van stonden dat de rekening zo hoog was ( €648,00 ) afijn ik bleef ze maar bellen en bellen toen kreeg ik een vrouw aan de lijn die mij beloofde mijn vriend op een donderdag tussen 13:00 uur en 18:00 uur te bellen hij was die dag aan het werk maar heeft constand zijn telefoon bij hem gehad en zich gereed gehouden voor dat ene telefoontje.
ook zei die mevrouw mij dat ze nog met het onderzoek bezig waren van waar die kosten vandaan kwamen en of ze wel rechtmatig waren en blablabla.
toen vertelde ze mij zelfs dat het een slinkse bedrijf kon wezen en dat als je op welke website dan ook was geweest hun heel sneaky konden toeslaan ( zonder medeweten)
nu 1,5 maand later is de uitslag van het onderzoek er nog niet en het zou maar 10 werkdagen duren.
maar verwachten ze wel van mij dat ze die €648,00 gaan krijgen.
nu heb ik de maandkostenrekening ook gehad en dachten ze even het die 2 in 1 keer af te boeken wat niet ging want er stond op dat moment geen €715,00 op me rekenin.

mijn vragen zijn vooral:

* wat kan ik hiermee doen.
* kan ik de kosten die wij niet gemaakt hebben laten kwijtschelden en zoja hoe?
* kan ik het contract ontbinden? en zoja welke regels etc komt hierbij kijken?
* en is dit alleen bij t-mobile of ook andere providers?

met vriendelijke groet,
natasja h