Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wiekie - 31-01-2014 20:19:06
Computers & Telefonie

Agressieve klantenwerving Pretium

Op ong. 13 januari heeft mijn 12 jarige dochter de telefoon opgenomen. ze heeft duidelijk aangegeven de dochter te zijn. achteraf, weet ik sinds gisteren 30 januari, was dit pretium. vervolgens waren zij in het bezit van gegevens van mijn man. zij herhaalde die gegevens waarna mijn dochter gevraagd werd die gegevens te bevestigen. achteraf besefte zij dat dit niet klopte en heeft het ons meteen verteld.
op 30 januari ontvingen wij een brief van pretium met de mededeling dat ons kpn-abonnement op 18-02-2014 zou worden overgezet.
uiteraard heb ik gebeld met pretium. zij gaven aan de 14e januari een welkomstpakket te hebben toegezonden. deze heb ik echter nooit ontvangen........
men gaf aan dat ik maar een brief moest sturen met deze mededeling en dan zouden ze kijken of er actie ondernomen moest worden.
ik ben geschrokken van deze agressieve manier van werving. men heeft duidelijk willens en wetens ons erin willen laten lopen.
wat is nu wijsheid? de brief verzend ik morgen. zijn er nog andere stappen die ik nu moet ondernemen of wacht ik hun reactie af?