Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bk
bklos133 - 04-02-2014 19:44:42
Geldzaken & Recht

Ziggo factuur

Geachte heer / mevrouw,
in oktober (2013) heb ik ziggo tv + internet z2 besteld. alles is goed gegaan tot ik op 21-1-2014 een factuur krijg met daarin kosten die veel hoger uitvallen. in plaats van 48,95 per maand was het nu 59,32. ik ben gaan inloggen op mijn ziggo en wat blijkt daar staat tv extra ipv standaard. 100% zeker dat ik standaard heb besteld. na een klacht bij ziggo te hebben neergelegd krijg ik een mail met daarin u heeft gebeld en gezegd dat u tv extra wilde hebben. ik heb zelf geen ziggo aangesloten maar een monteur. op 1-2-2014 krijg ik van ziggo een overzicht met welke producten ik besteld heb en daarin staat heel duidelijk tv standaard. ziggo beweerd anders. wat kan ik hiermee doen?