Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

xx
xxlizzie - 27-02-2014 22:37:58
Computers & Telefonie

Geen tvkabel en telefoonlijn aanwezig

Hallo,

onlangs zijn mijn vriend en ik verhuisd naar een bovenwoning, wat voorheen een winkel was. het pand is nu opgesplitst in winkel (beneden) en onze woning (boven).

nu willen wij internet en tv aanvragen bij online, maar is dit niet mogelijk, omdat er geen telefoonlijn is én geen tvkabel. de telefoonlijn wordt beneden gebruikt en de tvkabel kunnen wij eventueel wél gebruiken, maar voor online moet er een telefoonlijn beschikbaar zijn en ziggo kost per maand €15,- meer, dus dat wil ik liever niet.

wat kunnen wij hier nu aan doen? ik heb nu op verschillende websites gezocht en weet het allemaal niet meer. de ene zegt dat de verhuurder dit moet regelen, de ander zegt dat de huurder hier zelf verantwoordelijk voor is.

verder staat op deze website, http://electronica.infonu.nl/telecom/95188-geen-isra-punt-in-huis.html, dat de provider dit aan moet leggen, aangezien dit bij leveringsplicht hoort.

moet ik nu bij kpn, online, de verhuurder of bij mijzelf zijn? en als de kosten voor eigen rekening zijn, wat zullen deze kosten dan ongeveer zijn? de meterkast staat in de winkel en het eventuele kastje in de straat staat naast het huis.

ik hoop op jullie reactie, alvast bedankt!