Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willyg - 13-03-2014 11:10:53
Vrije tijd & Tuin

robomow - dure herstelkosten - fabrieksfout

Robomow rm200 dd 18/06/09 gekocht.ad ca.950,--. en 4 zomerseizoenen gebruikt.
vorig seizoen maakten de aangedreven wielen dusdanige herrie, dat wij het automatische maaien moesten staken. (bij fabrikant was dit een bekend probleem voor dit model).
reparatie zou ca. 450,-- euro bedragen, aangezien er ook een nieuw moederbord nodig zou zijn omdat de oude niet paste op de reparatie-set (reparatie-set = 250,-- nieuw moederbord = 200,--).
importeur verwijst naar verkoper; verkoper kan alleen op onze kosten het probleem verhelpen.
beiden wijzen op garantie-termijn, maar zelfs van een wasmachine verwacht je een langere levensduur.
kan dit zomaar????