Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
eric.d - 22-03-2014 16:02:28
Voeding & Gezondheid

Opzegging abonnement Fit for Free

Sinds december 2013 heb ik de abonnementen van mij en mijn vriendin opgezegd. dit heb ik gedaan conform hun beschreven procedures, namelijk op schrift en met de pasjes mee geleverd. toch werd er iedere maand 2,95 per rekening van ons afgehaald. ik heb hierover wederom een brief gestuurd. na een maand kreeg ik antwoord dat zij onze pasjes niet hebben ontvangen (wel mijn brief). en of ik per pasje 25 euro wil afkopen en wil betalen voor de storneer kosten. oplopend tot totaal bijna 100 euro.

wat kan ik het beste doen?

groeten eric