Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bl
blackpearl - 30-03-2014 09:19:15
Elektronica & TV

Onnodig met kosten opgezadeld

Wij hebben destijds een samsung tv gekocht bij bcc. nu verschijnt er sinds een tijdje al een geheel zwart blok wat 1/4 van het beeldscherm laat verdwijnen. bij samsung gemeld en ik moest wat testjes doen of het eventueel aan de decoder lag,niet dus.weer samsung gebeld en de vrouw van de helpdesk adviseerde een monteur langs te laten komen.toen werd ik door selectro gebeld dat ze langs zouden komen om de reparatie op locatie uit te voeren.die monteur komt binnen met de reparatiebon opgerold in zijn hand en zegt gelijk dat is niet meer te repareren.mag ik even 112,50 euro ontvangen voor voorrijdkosten en reparatie.ik samsung gebeld en gevraagd waarom zeggen jullie niet gelijk door de telefoon dat dit niet meer te repareren is.ja sorry mevrouw maar wij zijn technisch niet onderlegd.en dat noemt zich een helpdesk.toen hebben ze intern overlegd met de klantenafdeling.aan de hand van het typenummer hebben ze toen geconstateerd dat de onderdelen voor de tv niet meer aan te komen zijn.waarom hebben ze dat niet gelijk gedaan?
1. krijg een medewerkster van samsung die technisch gezien niets van tv's weet 2. onderdelen die zijn niet meer zijn te bestellen en 3 ik zou een klacht mogen indienen bij samsung waarvoor ik papieren thuis zou krijgen.gister kreeg ik echter gewoon de factuur van selectro met het bedrag wat ik moest betalen voor de voorrijdkosten.€112,50 wil ik ook wel zo snel verdienen..........