Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mikhail - 09-04-2014 10:13:58
Computers & Telefonie

Hoe lang moeten wij nog wachten?


op 15 januari 2014 heb ik via internet een glasvezelabonnement (“alles-in-1”) aangevraagd bij telfort, met de gewenste activatiedatum 10 februari. ik was in de veronderstelling dat het abonnement 3-4 weken zou gaan duren omdat de glasvezel was al bij ons aanwijzig was maar de informatie op de website van telfort misleidend was.
op 21 maart heeft telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. de verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. de dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt. dus, na bijna 3 maanden wachten hebben we niks bij telfort opgeleeverd maar allen de problemen. hoe lang moeten we nog wachten?