Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kartalci - 09-04-2014 19:22:50
Vrije tijd & Tuin

bol.com levert niet en vertraagd steeds

Ik heb een product besteld bij bol.com had ze ervoor gebeld of deze op voorraad was. dat was het volgens de klantenservice.
heb besteld en gelijk via ideal betaald.

krijg ik een beveztiging dat deze op 5 april bezorgd zalm worden. terwijl op 5 april de product verwacht krijg ik een mail dat de bezorging is vertraagd en 9 april bezorgd zal worden.

vervolgens bel ik op 8 april of ik de product op zeker kan verwachten op 9 april krijg ik van de klantenslllervice te horen dat het zeker is.

9 april wachtend op het product krijg ik wederom een mail dat het vertraagd is en zde niet weten wanneer het geleverd word. na een woorden wisseling met de klantenservice vroeg ik om een verantwoordelijke, krijg ik te horen dat ze niet door kunnen verbinden. vervolgens ben ik aan het praten word de haak erop gegooid. nu is het een principe kwestie geworden ik eiste onmiddelijk mijn geld terug desnoods met spoedbetaling. en jullie mogen raden.
3 werkdagen word er opgegeven dus weer met vertraging. vind het een zielige organisatie die mensen aan het lijntje houden. en maar de schuld aan de leveranciers van hun geven terwijl ik niks met die andere leverancier te maken heb omdat ik bij bol.com bestel.

het zelfde product staat nog steeds op de site met levertijd 3-5dagen.