Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al
aliye - 10-04-2014 14:32:21
Computers & Telefonie

Kapotte laptop

Geachte heer/mevrouw,

op 20 januari 2012 op mijn verjaardag heb ik een laptop gekocht voor mezelf waar ik 1000 euro aan heb besteed. merk hp.
de laptop had vanaf dag 1 al gebreken nl. zeer traag opstarten. in het begin bleef hij ook wel eens vastzitten waarbij ik heel de laptop uit moest zetten om weer opnieuw op te starten. deze werd later veel erger, tot het uithalen van de baterij want het aan en uit knopje functioneerde ook niet meer.
ik ben in het eerste jaar 3 keer terug gegaan bij de klantenservice van de mediamarkt. er is twee een buurman van me meegeweest om het personeel o.a. een zekere remco ervan te overtuigen dat het probleem niet aan mijn internet verbinding lag zoals hij dat aangaf maar dat er meer aan de hand was met de laptop dan dat hij ons meedeelde.
zij hebben de laptop bij de mediamarkt aangesloten op hun eigen internet verbinding en nog was het traag maar wij konden hun niet overtuigen om de laptop op te sturen naar hp om dit te bekijken. (3x). ik heb zelf bij anderen uitgeprobeerd of de laptop op andere verbindingen sneller zou reageren maar tevergeefs. ondertussen ben ik behandeld en geopereerd geweest voor kanker en heb bijna een jaar de laptop niet gebruikt maar nadat ik weer een beetje hersteld was en min laptop wilde gebruiken was de irritatie weer op hoog nivea. dus voor de 4 de keer stond ik er pertinent op dat dat ding opgestuurd moest worden anders zou ik niet weggaan. en ja hoor ik kreeg te horen dat de moederbord vervangen moest worden. ik had gelukkig de laptop op tijd ingeleverd voordat de garantie verstreek. deze werd dus ook zonder kosten gemaakt. maar na terug komst bleek dat de gebreken niet verholpen was. mijn irritatie was uitermate hoog maar heb het niet per direct teruggebracht omdat ik nu met borstkanker van mijn moeder te maken had. dus hier verstreek bijna een maand totdat ik dacht ik breng het terug want de klachten zijn nog steeds het zelfde. maar nu wordt door de mediamarkt beweerd dat de garantie verstreken is en dat de kosten door mij betaald moet worden. waar ik het totaal niet mee eens ben. ik heb terecht met remco de medewerker contact opgenomen en mijn verhaal gedaan. en hem gevraagd waarom hij geexperimenteerd heeft met de internet verbinding ipv de laptop terug te zenden naar hp. hij heeft hier geen zinnig antwoordt op en kan dit dan ook niet onderbouwen maar weet mij zeer goed te herinneren. wat zij nu aan de orde brengen is waarom ik niet eerder met de laptop terug ben gegaan. dit heb ik echt niet eerder kunnen doen vanwege de omstandigheden en anderzijds ook de irritatie omdat ik niet serieus genomen ben. hoe moet en kan ik in deze situatie omgaan? graag uw hulp alstublieft.