Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henkindy
henkindy - 12-04-2014 16:37:00
Computers & Telefonie

klacht BCC

Ik wil bcc een koude douche geven hoe werkt dat. ik heb namelijk een klacht ingediend via het klachtenforum van de consumentenbond omdat mijn laptop geen 3 maar 9 weken weg was voor reparatie, omdat hij bij bcc verkeerd was ingeboekt en daar ongeveer 4 weken in de winkel is blijven liggen als ik niet gebeld had lag hij er nog. ze doen dit af met een simpele sorry waar ik geen genoegen mee neem uiteraard , maar ik krijg geen enkele reaktie meer van bcc dat noemen ze dan high service wat nu te doen