Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 13-04-2014 21:38:24
Elektronica & TV

Netflix actie verlopen

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe tv zagen we bij de mediamarkt een staan met een label:" cadeau 1 jaar series en films via netflix t.w.v. € 95". omdat we al lang netflix wilden hebben maar de gebruikelijk proefperiode van één maand veel te kort vonden heeft die actie de doorslag gegeven om de tv te kopen. weliswaar was deze tv een stuk duurder dan we gepland hadden maar die € 95 maakte dat wel gedeeltelijk goed....... dachten we.....
helaas, bij het aanmelden bij samsung bleek de desbetreffende pagina niet te bestaan. de actie was al een paar weken geleden afgelopen. op de grote sticker op de doos van de samsung tv stond niets over een actietermijn.
bij de mediamarkt tikte m'n vrouw nog op de sticker en zei tegen mij, terwijl de verkoper erbij stond: ... :" dat gaan we doen". de verkoper had even kunnen zeggen dat de actie verlopen was.
we balen hier enorm van en voelen ons door de mediamarkt, maar in het bijzonder door samsung en netflix bedrogen en bestolen. ze weten verdomd goed dat je tijdens zo'n aankoop niet even gaat googlen of de actie nog geldig is. ik vind dat de actietermijn duidelijk op zo'n sticker vermeld moet staan en anders automatisch onbeperkt geldig is.