Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
debbie-22 - 15-04-2014 18:07:24
Computers & Telefonie

abonnement KPN

Ik heb een telefoon abonnement bij kpn. ik kreeg een brief dat ik een rekening moest betalen voor 31 maart. ik heb 28 maart (dit was op een vrijdag), 's middags het bedrag overgemaakt. maandag 31 maar kreeg ik een brief van kpn dat mijn telefoon was afgesloten i.v.m. niet betalen van de rekening. maar ik was niet afgesloten en heb de hele dag mijn telefoon kunnen gebruiken. ik had immers ook vrijdag betaald. ik heb toen naar kpn gebeld, en gezegd dat ik een brief heb gekregen waarin staat vermeld dat ik afgesloten ben maar dit niet het geval is en dat ik afgelopen vrijdag heb betaald. deze meneer zei toen tegen mij "klopt mevrouw, het is langs elkaar heen gegaan i.v.m. het weekend. u heeft nu alles netjes betaald en bent inderdaad niet afgesloten". prima dacht ik. nu kreeg ik afgelopen week mijn rekening en is er toch 28 euro aansluitkosten bijgerekend. ik contact opgenomen. krijg ik te horen dat ik te laat was met betalen. ik het verhaal uitgelegd. blijk ik toch even afgesloten te zijn geweest maar hebben zij me weer aangesloten. (dit moet heel kort zijn geweest aangezien ik meerdere malen heb gebeld die dag en vrijwel constant gebruik maak van internet) nu moet ik toch die 28 euro betalen. kunnen zij dit maken? ik heb immers de 28 het geld overgemaakt. nu willen zij mij tegemoet komen door de helft te betalen. maar ik ben het hier niet mee eens