Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anouksanne
anouksanne - 15-04-2014 18:20:44
Geldzaken & Recht

PostNL verliest zending, en nu?

Ik heb vorige week via de website van het bedrijf een product aangevraagd. ik heb hier bijna 80 euro voor betaald. zij hebben dit keurig verzonden via postnl. ik verwachtte dan ook dat ik dit binnen enkele dagen in huis zou hebben. tot nog toe is er niks verschenen. ik heb contact opgenomen met het bedrijf en van hen te horen gekregen dat het keurig is verzonden. ook heb ik een 3s code gekregen. na tracering zou de zending volgens postnl afgelopen zaterdag in mijn brievenbus moeten zijn gestopt. dat is dus niet gebeurt. inmiddels is het met het bedrijf wel geregeld en hebben we een vervangend product gekregen maar ik vind het niet juist dat het bedrijf opdraait voor een fout van postnl. postnl zelf zegt er niet veel over behalve een uitgebreide versie van 'jammer dan'. ik zou graag zien dat postnl opdraait voor hun fouten en dat ik dit op 1 of andere manier recht kan trekken.
heeft iemand iets dergelijks al eens eerder meegemaakt? hoe is dit toen afgehandeld? verder misschien nog tips wat ik eraan kan doen?