Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wildsang - 16-04-2014 21:06:20
Huishouden & Energie

levering keuken

Ik vraag mij af wat ons recht is met betrekking tot de levering van onze keuken.

in november 2013 hebben wij een keuken besteld, deze is volgens afspraak in februari 2014 geleverd. volgens afspraak zou het blad later geleverd worden, zodat deze goed ingemeten kon worden.
tot onze verbazing was de keuken niet af, maar dat zou allemaal goed komen met de levering van het blad, maar... we zijn nu 1 maand verder en nog steeds wachten wij op een keukendeurtje, een plankje in een kastje, afwerking in een andere kast en de lampjes.

ze werken als volgt: ze leveren een keuken als 80% van alle onderdelen aanwezig zijn en dan leveren ze de overige onderdelen wanneer ze in de omgeving zijn en ze dus bij meerdere huishoudens moeten zijn. zijn er geen andere huishoudens bij wie ze langs moeten, kan jij wachten of extra betalen.

dit betekent dat zij bepalen wanneer ze langs komen en dat wij vrij moeten nemen wanneer zij dit bepalen.
nu moet ik er wel bij zeggen wij wonen niet in de directe omgeving van de leverancier, maar dit had ik niet verwacht.

wat mogen wij "eisen" zonder dat het ons extra geld gaat kosten, zodra ze extra voor ons gaan rijden, rekenen ze direct alle vervoerskosten aan ons door.