Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Geen internet met Sitecom homepluggen
Maak met mijn 2 modems (w7 ult en w8) gebruik van sitecom homepluggen (ln-507 en ln-509). het gebeurt nu regelmatig dat ik geen internetverbinding heb. probleemoplossing via icoontje in de taakbalk werkt niet. moet steeds een van de twee pluggen uit het stopcontact verwijderen (ca. 10 sec) en dan weer inpluggen. in één geval moest ik het modem resetten. is er een manier om dit regelmatig voorkomend probleem uit de wereld te helpen? alvast dank voor iedere suggestie.