Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mv
mvandenhombergh - 18-04-2014 10:13:13
Huishouden & Energie

Sencys laminaatvloer van Praxis

Wij hebben afgelopen maand een sencys vloer gelegd. de porto large. omdat het vele m2 betrof heeft dit 4 dagen in beslag genomen. mede ook omdat diverse planken beschadigd waren. in totaal hebben wij 3 dozen vergoed gekregen. tijdens het poetsen kwamen wij erachter dat de vloer niet schoon te krijgen is. en nu is het duidelijk dat er geen toplaag op zit. via het garantiefonds is onze klacht doorverwezen naar praxis klantenservice, maar krijg al 14 dagen lang te horen dat deze klacht bij de leverancier ligt. ook weet ik inmiddels dat er meerdere klachten zijn met hetzelfde probleem. de vloer is nu na 3 weken gebruik al helemaal beschadigd en niet schoon te krijgen.
wie heeft er nog meer klachten over het trage systeem van praxis en het uitblijven van hulp. de vloer kost 37 euro per m2, exclusief plinten, ondervloer, huur materialen en onderdelen en arbeidsloon. onze vloer is een 65m2 groot.