Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hans_aal - 24-04-2014 21:53:48
Garantie & Verzekeringen

Verzekeraar en kliniek geven elkaar de schuld

Mijn dochter heeft een behandeling gehad bij een particuliere pijnkliniek. eerst vroeg ze aan menzis of zij de behandeling zouden vergoeden. daar werd bevestigend op geantwoord.
de behandeling is uitgevoerd en de factuur is rechtstreeks door de kliniek naar menzis gestuurd. zonder bericht te geven vergoedde menzis niet.
toen kwam de factuur op ons huisadres. die heeft ze toen maar gedeclareerd bij menzis.
niets meer over gehoord, totdat er een brief van het incassobureau kwam. menzis gebeld. de factuur was niet goed leesbaar dus werd afgewezen. nog een keer gescand, ingestuurd en menzis gebeld of het zo goed was en of het wel vergoed werd. het antwoord was weer bevestigend.
met de pijnkliniek afgesproken als het geld voor 15 januari niet betaald was, dat zij dan zouden bellen, zodat wij weer naar menzis konden bellen.
er is niet gebeld. afgelopen week weer een brief van het incassobureau met de mededeling dat de pijnkliniek meerdere aanmaningen had verstuurd. die zijn nooit aangekomen. incassokosten 200 euro, rekening pijnkliniek 1300 euro.
menzis gebeld. nu wordt gezegd dat bepaalde behandelingen wel, en andere niet worden vergoed. en dezes behandeling dus niet.

wat voor rechten heb ik als telefonisch twee keer wordt gezegd: wel vergoed, en daarna:niet vergoed?