Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
angelawicked - 13-05-2014 16:01:47
Huishouden & Energie

meubels 2x in de verkeerde kleur geleverd

Begin december heb ik meubels besteld bij een groot bedrijf. de levering wad keurig binnen het vooraf gestelde termijn, maar de meubels waren in de verkeerde kleur gespoten. we hadden meubels van verschillende fabrikanten, dus de meubels werden gespoten in de spuiterij van de winkel zelf. de meubels hebben we niet geaccepteerd en zijn meteen retour genomen. er was een fout gemaakt bij het overnemen van de order, ipv white wash hadden ze er wit van gemaakt. het was niet te herstellen, dus werden de meubels opnieuw besteld en gespoten. we moesten weer 9 weken wachten. fouten maken is menselijk, dus het kan gebeuren. helaas kregen we na 9 weken wachten weer de meubels in de verkeerde kleur en weer wit! nu zijn we het beu om weer 9 weken te moeten wachten en hebben we een compensatie gevraagd. ze bieden nu 100 euro korting voor het twee keer extra thuis blijven. tijdelijke meubels kregen we niet, alleen als we het volledige bedrag zouden betalen konden we gebruik maken van de meubels in de verkeerde kleur.
is 100 euro korting het maximale waar ik recht op heb? 2x thuis blijven kost me toch minimaal 170 euro, dus voor mijn gevoel heb ik recht op meer. en dan heb ik het nog niet eens over een compensatie voor het missen van meubels in huis. graag uw antwoord.