Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sanderveenstra - 14-05-2014 15:41:23
Computers & Telefonie

Lease contract KPN

In mei 2013 heb ik na lang twijfelen een mobiel lease contract bij kpn afgesloten. ik wilde dit eigenlijk niet, maar bij kpn had je op dat moment geen andere keuze en er werd mij verteld dat alle aanbieders van mobiele telefonie op leasecontracten over zouden stappen. tot mijn verbazing schaftte kpn de leasecontracten een maand later af. ik voel me nu behoorlijk belazerd. ik heb 12 maanden lang een x-bedrag voor het toestel betaald. bij verlenging van mijn abonnement moet ik het toestel inleveren of een fiks bedrag bijbetalen om het toestel te houden. na een klacht ingediend te hebben bij kpn, kan ik als tegemoetkoming een maand gratis abonnementskosten krijgen. maar dat wil ik niet. iedereen die een maand later hetzelfde abonnement bij kpn heeft afgesloten, mag zijn toestel gewoon houden. ik ben al 13 jaar klant bij kpn en wil een redelijke tegemoetkoming omdat ze mij een contract hebben aangesmeerd, dat vervolgens weer is afgeschaft omdat er waarschijnlijk weinig mensen meer waren die nog een mobiel abonnement van kpn wilden. zijn er meer klanten van kpn die hier tegenaan lopen?