Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerrit250 - 01-06-2014 11:58:45
Voeding & Gezondheid

PostNL

Ik heb een postbus waar ik regelmatig post ontvang. recentelijk 2 maal van verschillende afzenders een mail gekregen dat hun brief als onbestelbaar terug gekomen was. dit ondanks dat de adressering correct was. een half jaar geleden lag er in mijn postbus een kaart met de mededeling dat er een postpakket was. aan de balie kon men geen pakket vinden. dat werd door de baliemedewerksters met de volgende smoes afgedaan: "sorry die kaart is dan in de verkeerde postbus gelegd". ik verwachtte wel een pakketje. dat zou volgens de afzender verzonden zijn, maar heb ik nooit ontvangen. postnl heeft geen postkantoren meer, maar gebruikt in mijn geval een zaak in kantoorbenodigdheden. (plaats terneuzen) pakketjes staan naast de balie op de grond en kunnen zo meegenomen worden. zijn er meer van dit soort klachten over postnl